torsdag 11 februari 2010

-12 grader, sol och intervaller....

....Behöver jag säga någonting mer. En bättre förmiddag än min jag haft idag är inte lätt att ha. Jag klämde lite intervaller på Lugnet idag och som ni förstår så var de yttre förutsättningarna bästa tänkbara, skidorna gled fint och satt som ett smäck i spåret uppför så det vara bara att pumpa på som en galning, Gött Dä. Det gick helt ok på passet tycker jag så det finns ingenting att klaga på, det skulle möjligen vara att glasögonen immade en aning och när jag tog av mig dessa fick jag solen i ögonen, jobbigt va? :-)
Snart är det dags att bege sig till skolan då en ny kurs börjar idag, det ryktas om lek ute i snön till en början, jippi ? Då ska Emma få vad hon tål i alla fall kan jag säga, man måste ju passa på när man har chansen :-).
Låten som för tillfället rullar mycket här hemma hör du om du klickar här, den är bra att träna in vårens dansmovs till.

// Jimmie

Inga kommentarer: