fredag 18 maj 2012

All-in i Montenegro

Första lägret med Team Exspirit börjar lida mot sitt slut. För min egen del så är det redan slut då jag igår vaknade upp med halsont.
Tanken med detta läger va en uppstart på säsongen och vilken start det blev sen då. Den enormt fina träningsmiljön gjorde att vi gick all-in kändes det som. Det blev 23 timmars träning på 5 dagar, "mjukstart" ?. Under dessa 23 timmar har min kropp känts allt anna än bra, jag har fått slita en del kan man säga och samtidigt lagat högt i puls. Summa sumarum så blev det för mycket av det goda för min späda lekamen och här ligger jag nu i sängen och bloggar när de andra är ute och fullbordar lägret denna sista dag. Så här i efterhand men även under de första dagarna så såg jag ju varningssignalerna i och med trött kropp och hög puls. Men jag är inte den som åker på läger och vilar. Inte i detta skedet av säsongen i alla fall. Jag gick all-in, körde huvudet i väggen och kroppen i botten. Jag kommer förhoppningsvis ut på andra sidan väggen lite starkare än innan.

Trevlig helg på er.

Höööööj Bossel Jimmie

Ps det är jag och isbjörnen idag :-)


Inga kommentarer: