fredag 16 januari 2015

Sjuksängen!

Nu var det en minder evighet sedan jag skrev något här på bloggen. Jag har haft fokus på andra saker inför denna späckade Januari som vi nu befinner oss i. Sedan sist har allting gått enligt plan och jag hade en riktigt fin vistelse på Idre Fjäll över julen. Det blev mycket fin skidåkning och en del fart för att driva på formen fram emot nu. Tycker att det funkade bra och för knappt en vecka sedan stod jag på startlinjen i Tjeckien och var ordentligt sugen på tävling. Det visade sig dock inte bli något vidare race för min del. Övriga kommentarer är överflödiga och det är glömt, nu blickar vi framåt, tänkte jag.

Morten fick skumpa och tårta efter racet i Tjeckien och jag fick bananer till dessert.  Det speglade våra resultat på ett ytterst rättvist sätt.
Denna helg är det nytt race i Schweiz men det kommer att bli utan mitt deltagande. Jag gör i skrivandets stund min andra dag i sjuksängen. Jag får sitta framför TV:n imorgon och hoppa istället. Önskar så klart teamet stort lycka till!!

// Hööj Bossel Jimmie

Inga kommentarer: