måndag 6 juni 2011

Grattis Sverige

Idag skall vi fira vårt kära land som står i sommar skrud oj vad poetiskt men det får nog räcka där. Jag har då firat så gott jag kunnat på fm och det med backintervaller på rullskidor och det blev årets första pass i bar överkropp, gött dä, det är ju tok varmt ute tydligen. Intervallerna gick hur som helst bra och de va lika jobbiga som de brukar vara.
Helgen som va gick i rockens tecken i alla fall på Lugnet där Rockstad Falun arrangerades och som jag nämnt tidigare på bloggen så va jag och kollade in Sabaton i fredags och vilken spelning det va. Jag tycker helt klart att de levererade enligt önskvärd standard och sångaren har en bra pipa. Saboton gjorde av med en jäkla massa energi i fredags och jag fick en massa av att se på dem så nu är energidepåerna fulla inför veckans träning.

Nu skall jag gå och fira mina 26 vårar med en bra lunch. Slänger in en låt som passar dagen klicka här för att lyssna.

Hööööj Jimmie

Inga kommentarer: