söndag 19 augusti 2012

Seger i Vasastafetten igen

Igår avgjordes vasastafetten i fäder spår mellan Sälen och Mora. Jag sprang för laget Idrottsarrangören Mats Andreasson AB och det blev precis som ifjol en klar seger för laget. Jag tycker att detta är ett riktigt roligt evenemang och det blir fler och fler lag för vart år som går. I vasastafetten finns sträckor som passar alla. Allt från långa utmanande till kortare och mer lättlöpta. Jag sprang igår sträcka 7 som går mellan Gopshus och Hökberg, den är ca 4,6km. Med lite slitna ben så gjorde jag bra ifrån mig då jag tassade in på en tid som va 15sek snabbare än ifjol.
Idag har det varit en välbehövlig vilodag efter allt resande och tränande den senaste 4 veckors perioden.


Höööj Bossel Jimmie

2 kommentarer:

Älvan borna sa...

Grattis till segern!Låter bra med en vilo dag det är du värd:)jag däremot har haft alldeles för många vilo dagar men nu är semestern slut o jobb höst terminen är här :)så nu måste det bli ordning på torpet igen;)./Anna-Maria

Älvan borna sa...

Grattis till segern!Låter bra med en vilo dag det är du värd:)jag däremot har haft alldeles för många vilo dagar men nu är semestern slut o jobb höst terminen är här :)så nu måste det bli ordning på torpet igen;)./Anna-Maria