fredag 21 september 2012

Långweekend i Älvdalen

Igår kväll åkte jag och Emma till Älvdalen för att få lite fin träning i bra miljö i några dagar. Det blev en kanonstart då det varit ett strålande väder idag. Fm passet bestod av 2:40 stakning för min del och på turen passerades bland annat Oxberg och Evertsberg. Man kan även denna tid på året ta på stämningen utmed vasaloppsspåret så det är en inspirerande träningsmiljö.   


Em passet blev rullskidor klassiskt och då blev det en runda som gick runt i Älvdalen. Jag trivs så fruktansvärt bra i denna miljö. Energin strömmar in och det känns gött i hela kroppen.

Imån blir det race i form av salomon trail tour i Sälen, Lindvallen. Det är 10km löpning för min del och jag ser framemot ett tufft race på en jobbig bana. Hoppas även på bra väder, det är alltid nice när man är i fjällmiljö.

Fredagslåten denna gång är given, den går på repeat hela dagarna. Klicka här för att lyssna.

Trevlig helg på er.

Hööööj Höööj Bossel Jimmie

1 kommentar:

Evelina Johnsson sa...

Tur att syster flyttar upp så du kan njuta ännu mer av denna miljö :D