fredag 29 juli 2011

Long time no see

Dagarna rullar på i en rasande fart i det fina sommarvädret. Det har varit riktigt bra väder här i Falun i några dagar nu och det är oftast riktigt gött att träna i den gassande solen. Träningen flyter på och denna vecka drar jag ned lite på timmarna då det blivit en hel del träning de senaste fyra veckorna. Jag har kunnat köra enligt planen och jag tycker att jag orkat genomföra många tuffa pass på ett bra sätt. Som ett brev på posten kommer då denna vecka lite av en vägg som skall passeras och jag är för tillfället lite sliten och seg i kroppen. Men med lite vila och lite klok träning så skall nog krafterna snart vara tillbaka i kroppen igen.
I början på veckan blev det en tripp till Karlstad där jag spelade golf och träffade ett härligt gäng grabbar. Vi hade inte setts på ett tag så det blev mycket snack och ett otal sköna garv. Spelet på banan var av varierad klass för min del. När man inte spelar så ofta så brukar det bli att man varvar riktigt bra slag med rena skitslag. Temperamentet fick sig emellanåt en prövning men jag kom hem med alla klubbor hela i alla fall. Har dock lite svårt att leva upp till mina 10.8 i Hcp en hel runda men jag ger mig själv godkänt på en av två rundor som vi spelade.

En fredagslåt blir det idag med klicka här för att höra valet denna gång.

Trevlig helg på er.

Höööj Bossel Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: