fredag 28 oktober 2011

Det rullar på som man brukar säga

Jag har kommit in bra i träningen igen efter vistelsen i Ramsau. Det blev några dagars slitenhet innan jag åter kände att det var dags att pumpa på för fullt igen, men nu så är ångan uppe igen och det är ordentligt. Träningen har flutit på riktigt bra hela veckan och kroppen verkar suga åt sig av den hårda träningen. Det har nämligen varit fem ganska så tuffa dagar hittills denna vecka. Imorgon rullar ju veckan vidare och så även den tuffa träningen genom ett träningsrace på rullskidor i den klassiska stilen. Det är sträckan Bjursås - Sörskog som skall bombas. Ni som är lite hemma i trakterna kring Falun vet att den sträckan är riktigt fin att raca på.
På måndag var det tänkt att jag och de övriga i Team Exspirit skulle åka på läger men det finns ju som bekant inte så mycket snö här i landet så vi skjuter det hela lite in i framtiden. Lägger nedan in en liten inspirationsbild för alla er som liksom jag längtar efter snö och minusgrader.

Bilden är tagen från paradiset Älvdalen för två vintrar sedan.

Den senaste veckan har jag lyssnat på riktigt mycket bra musik så det va inte helt lätt att välja veckans låt men klicka här så hör ni veckans bidrag. Tilläggas bör dock att den gör sig bäst med max volym på stereon.


Trevlig helg på er.


Höööj Jimmie

Inga kommentarer: