fredag 21 oktober 2011

Sleten

Bilden nedan är från Hackmora Bergslopp som jag sprang för någon vecka sedan. Mjölksyre nivån i kroppen är på topp efter ca 3km löpning uppför.

Jag har varit lite sleten sedan lägret i Ramsau men dock inte lika sliten som på bilden ovan. Jag har åter kommit igång med träningen sedan någon dag så nu rullar det på igen. Det va som alltid gött att komma hem efter ett läger även om det så klart är ruskigt kul att vara iväg också. Det va ju mitt första besök i Ramsau och det va väl ungefär som jag hade förväntat mig där nere. Det är mycket skidåkare på ett och samma ställe vilket kan vara inspirerande i vissa stunder. Det bjöds på både sämre och bättre väder vilket gjorde själva upplevelsen av Ramsau till en bra helhet. Jag fick uppleva både underbara och mindre underbara dagar på glaciären.
Nu närmast väntar någon veckas barmarks träning sedan går det förhoppningsvis att åka skidor någonstans i Sverige.

Det blir som brukligt ett låttips idag med, klicka här för att höra vad jag rekommenderar denna gång.

Trevlig helg på er.


Hööj Jimmie

Inga kommentarer: