fredag 23 september 2011

Det blir race i helgen.

Om någon timme drar jag mig ner emot Stockholm och Lidingö för att i helgen deltaga i den löparfest så går av stapeln där. Det är lidingöloppshelg och som det kommer att löpas där i helgen. Själv kommer jag att springa 15km imorgon Lördag. Det blir första gången som jag springer 15km på Lidingö så det blir en spännande upplevelse. Det kommer säkerligen vara en del snabbingar förutom jag ;-) på startlinjen så det blir troligtvis fullt ös från start till mål. Jobbigt som alltid med löptävling och således kommer jag troligtvis att få mig ett riktitgt bra träningspass. Det skall bli kul att ställa ut skorna på linjen då det inte har blivit så många löptävlingar ännu i år.
Det är ju fredag och således på sin plats att jag presenterar en låt som ni kan lyssna in er lite på. Klicka här för att höra denna veckas fredagslåt, lyssna på texten och fundera lite varför jag valde just denna. Nu har ni lite att fundera på:-)

Trevlig helg.

Höööj Höööööj Jimmie

Inga kommentarer: