måndag 5 september 2011

Läger i Andermatt nästa

Träningen har flutit på riktigt bra sedan mitt lilla avbrott och jag har kunnat köra som jag velat den senaste veckan. Kroppen har svarat bra på träningen och då är det gött att träna igen kan jag lova.
Nu står väskan packad i hallen igen och i eftermiddag lyfter planet mot Schweiz. Det är vi i Team Exspirit som skall iväg på vårat andra läger och denna gång är det Andermatt som skall få sig ett besök. Jag har aldrig tidigare varit där så det blir en ny upplevelse, det sägs dock att det skall vara riktigt fint där och att träningsmöjligheterna skall vara riktigt bra. Ytterligare en ny upplevelse blir den höga höjden. Jag har aldrig tidigare varit på hög höjd och tränat under en längre tid som det blir nu. Det blir intressant att se hur kroppen reagerar på en sådan grej.
Bara att hoppas att man har allt med sig nu, sedan är det bara att kötta på i Andermatt.

Höööj Hööj Jimmie

Inga kommentarer: