lördag 26 november 2011

Plötsligt händer det....

...flowet bara finns där. Igår em slog jag till på ett rent skatepass vilket inte händer varje dag nu för tiden. Passet igår va dock 2:40 tim ren njutning vilket händer än mer sällan när det gäller skate för min del. Men igår hände det och passet gick riktigt bra då jag skatade på och tänkte lite teknik. Det är kul när man ibland översakar sig själv.
Det har blivit några träningsdagar i Grönklitt denna vecka och det råder riktitg bra spårför hållanden där måste jag säga. Det är mycket värt att ha möjligheten att åka dit ock köra skidor någon gång i veckan. Nu börjar det bli litte bistrare att genomföra barmarks träningen och jag håller mig gärna till skidåkning eller träning inomhus i största möjliga mån. Förhoppningsvis är det inte alltför många barmarks pass kvar att genomföra nu. Det skulle inte sitta helt fel om det ville bli "riktig" vinter NU.
Helgen tillbringar jag och Emma i Älvdalen och det blir skidåkning här och i Grönklitt. På passet i Grönklitt i morse va vi inte direkt själva på spåret. Det verkar vara många som vill åka till Dalarna och få några skidmil i benen.
Nu blir det lite vila innan dagens andra skidpass som körs på skidstadion i Älvdalen.

Fortsatt trevlig helg på er.

Hööj Jimmie

Inga kommentarer: