fredag 2 december 2011

Skidtestning

När jag kom upp till Älvdalensskidtadio i morse fick jag ett stort leende på läpparna och det höll i sig i 2 timmar. Ett helt fantastiskt jobb med spåren har gjort att det råder riktigt bra förhållanden i spåret i Älvdalen, lägg därtill minusgrader och sol. Det är så bra att jag i em tillsammans med mina två tillförordnade servicemän skall testa igenom lite skidor inför säsongen och även testa årets nya skörd, det ska bli riktigt kul att se vad som har att erbjudas.

I och med att det skall testas i em innebar det att det blev EN DEL sicklande och borstande på lunchen idag. Träningsverk imån kanske?



Jag va i alla fall nöjd med utsikten under min lunchaktivitet.


Fredag innebär att jag borde bjuda på en låt vilket jag också kommer att göra. Det känns som om det va ett tag sedan sist. Klicka här för att höra bidraget denna gång.

Trevlig helg på er!


Höööj Höj Bossel Jimmie


2 kommentarer:

Maria sa...

Ja visst. Otroligt fina spår med tanke på hur det ösregna igår.

Staffans blåbärssämling över hela spårbredden var väl heller inte så illa :-)

Jimpa sa...

Ja du Maria det är riktigt imponerande att man kan vara ivägen HELA tiden på ett i övrigt ganska folktomt spår. De hade en riktig uppvisning där igår.