fredag 23 december 2011

Hemma i Falun och imån är det julafton säger de

Jag är sedan några dagar hemma i Falun igen efter ett riktigt bra träningsläger med Teamet. Det har varit ett bra läger ur flera olika aspekter. Förutom att jag fått grymt bra träning under lägret så har jag fått uppleva många nya fina platser, god mat och dryck samt fått en bra energiboost genom alla upplevelser.
Det blir nu några dagars lugnare träning innan det är dags att slipa till den riktigt vassa eggen inför det första loppet i Ski Classics som är det 50km långa Tjeckiska loppet JizerskàPadesatkà.
Jag bjuder på en låt så här på fredagen men det blir ingen jullåt utan jag tar en "vanlig" då de flesta redan spelar jullåter dygnet runt. Jag bjuder på en låt som jag tog med mig hem från Seefeld. Klicka här för att höra den.

Ha en trevlig helg och en riktigt God Jul.

Höööj Bossel Jimmie

Inga kommentarer: