fredag 13 januari 2012

Nya utmaningar

Fredag idag och det är ju allt som oftast trevligt och så även idag. Träningen har flutit på bra sedan hemkomsten från Tjeckien. Det är inte särskilt mycket snö här Falun men det är precis så pass att det råder mycket fina skidförhållanden på Lugnet.
Till helgen blir det race igen och det är Grotfallsrundan i Grängesberg som skall köras. 42km är det som skall köras och jag har kört loppet 2-3 gånger tidigare så jag vet ungefär vad som väntar, det är alltid skönt.
Jag kan också presentera ett nytt samarbete genom Idrottsarrangören Mats Andreasson AB. Kika in på länken ute till höger så ser ni vad han pysslar med.



Det är väl på sin plats med en fredagslåt också kan jag tycka. Klicka här för att höra låten.


Jag slänger även in ett ljudklipp som är från P4 sport. Blev intervjuad av dem efter loppet i Söndags. För att höra intervjun så klickar ni här.


Trevlig helg Hörnini


Höööj Bossel Jimmie

Inga kommentarer: