lördag 14 januari 2012

Tjeckien helgen i bilder .

Jag och Rikard på väg av planet. Foto: Magnus Östh



Det tog ca en timme att få bagaget i Tjeckien. Foto: Magnus Östh





Jag testar skidor på lördagen, ser jag lite spänd ut? Foto: Magnus Östh





Fundrar lite över skidvalet. Foto: Magnus Östh





Starten gick 09.00 på söndagen, snön föll. Foto: Magnus Östh





Målgång efter 5 snöiga mil. Jörgen Aukland ses i bakgrunden. Foto: Scanpix





Jag direkt efter målgången. Foto: Magnus Östh





Topp 3, blomstercermoni, jag, Stanizlav Resac och Jörgen Aukland. Foto: Magnus Östh






Foto: Magnus Östh


Topp 6, jag, Stanizlav Resac, Jörgen Aukland, Jerry Ahrlin, Anders Aukland och Toni Livers.






Jag efter prisutdelningen. Foto: Magnus Östh



Staff och Jenny. Erik, Ulf, Jenny och Lars. Foto: Magnus Östh




Hööööj Jimmie

Inga kommentarer: