fredag 10 februari 2012

Det har legat på - tar ledig helg.

Efter två helger i rad med "stor" tävlingar och totalt fem helger i rad med långlopp så är det välkommet med en tävlingsfri helg för min del. Det är fruktansvärt kul att tävla och vara ute i Europa på tävlingar men det kräver också ett stort fokus om man skall prestera på toppen av sin förmåga. Därför kommer denna helg att vara fri från tävlingsfokus och måsten. Det är dags att ladda om batterierna för kommande tävlingar. Detta gör jag bäst genom att bara vara hemma i Falun med Emma och träna på. Det är fina förhållanden på Lugnet och någon härlig dag med ordentliga minusgrader och sol har jag fått i veckan. Energin bara strömmar in, gött dä.
Mina resultat har gett visst intresse i media och det är ju så klart kul att bli lite uppmärksammad. Denna vecka har inneburit en del intervjuer och en tv inspelning. Jag har bland annat varit med i Dagens Nyheter och för att läsa den artikeln klickar ni här.

Nu återstår det bara för mig att önska er en trevlig helg och bjuda på en fredagslåt, klicka här.

Höööj Bossel Jimmie

1 kommentar:

L-E B sa...

Ännu ett klokt beslut (att stå över inför vasan),dagen D.