fredag 17 februari 2012

Estland nästa.

Det har varit en bra period på hemmaplan för min del. Jag har tränat på och samlat energi inför kommande prövningar och näst på tur är Estland och Tartu Skimarathon 63km. Det blir återigen en ny upplevelse då jag aldrig åkte det loppet förut. Det ryktas om en fin klassisk bana och det gillar verkligen jag. Hoppas på fina förhållanden och bra tävlingar, tävlingssuget är stort nu efter min tävlingsfria helg den gågna helgen. Det var dock väldigt skönt att få en "ledig" helg mellan racen, det gör nytta på flera plan.
Fredag innebär att jag bjussar på ett låttips så klicka här om ni vill höra.

Trevlig helg på er.

Höööj Bossel Jimmie

4 kommentarer:

Älvan-borna sa...

Lycka till o vi är som klistrade vid dator o tv:)Anna,Staffan,August

Bo-Göran sa...

Jimmie
Jag följer varje stavtag du tar och är OTROLIGT imponerad av dina resultat i år. Riktigt kul att det går så bra för dig och väntar med spänning på Söndagen den 4 mars, Lycka till framåt.
Bo-Göran

Anonym sa...

Bra jobbat!!//Rumpmasen

Jonna sa...

Wohoo, så grymt att du kom trea nu! Nu är ju enda placeringen som saknas en vinst, den kommer om två veckor... Jag och sambon satt som klistrade (nåja, så klistrade det nu gick via den bedrövliga tv-sändningen från Estland, upploppet gick i grön ton kan man säga...) Grattis från Leksandssupportrarna.