tisdag 12 januari 2010

Har biffat på fm

I morse joggade jag till gymmet för att jobba på beach 2010 locken, jag ligger bra i fas:-). Kändes bra och då är det kul att pumpa. Efter styrkan var det dags för en lunch på mitt ställe Restaurang Vildgåsen det var gott som vanligt.

Jag har nyligen avslutat ett seminarium på skolan som gick över nätet, det är riktigt smidigt att kunna sitta hemma i soffan och ha seminarium.

I kväll är det premiär för våran uppskattade elljuscup som är ett gäng träningsrace som vi på skidhögskolan kör, men alla är välkomna så det är bara att spänna på sig grejorna och vara med. Man får poäng i varje deltävling och fram på vårkanten koras en segrare i herr och damklassen. Det är idag 7.5km skate som skall avverkas, jag ser dock inte så allvarligt utan tar det som ett bra fartpass utan max insats.

// Jimpa

Inga kommentarer: