måndag 15 augusti 2011

Det börjar likna vardag igen.

Sitter i soffan och avnjuter en kopp kaffe medans regnet bara ÖSER ner ute. Planen säger rullskidor klassiskt distans på em och jag säger hmmm. Det blir en utmaning i den väderlek som just nu råder. Jag har emellertid redan luftat rullskidorna en gång idag och då var det uppehåll och 19 behagliga grader ute, kontraster är det.
Det känns som att den "vanliga" vardagen tog sin början idag. Det är många jag känner som börjar jobba och turisterna i Falun verkar vara lite färre nu än tidigare veckor. För min egen del så spelar ju detta mindre roll och min vardag blir inte mycket annorlunda. Men det känns ändå skönt på nå vis att "vardagen" gjort sitt antågande, det känns lite mera strukturerat på nå vis på ett bra sätt.
Jag fick förra veckan lite publicitet på webbsidan längd.se då jag numera ingår i Team Exspirit. Klicka här så ser ni repotaget om mig. Jag kommer även att blogga en del från teamets sida framöver så ni kan gå in där och läsa om ni vill. Men det blir troligen inga andra nyheter än de som kan läsas här.

Hööööj Jimmie

Inga kommentarer: