onsdag 31 augusti 2011

Tebax i träning

Nu är jag sedan någon dag tillbaka i träning igen och det är lika skönt och befriande som alltid att efter en tids uppehåll få dra på sig träningskläderna igen. Kroppen är pigg men aningen rostig efter vilan och det tog ett pass innan den kom igång och va med på noteran kändes det som. Har kört rätt hårt med styrkan så här i början och det känns nu i armarna, gött dä. Jag bjuder nedan på en bild från gårdagens styrkepass.

Ligger och pressar, Beach 2012. :-)

På em idag blir det ett distanspass med lite andra skidåkare här i Falun, det är alltid trevligt med lite sällskap på träningspassen.
Det blev en efterlängtad golfrunda här om dagen också. Det va länge sedan jag spelade så mycket som jag gjort i år och det är riktigt bra att få komma ut och svinga lite emellanåt, trotts blandade resultat. Den senaste rundan är jag dock ganska nöjd med. Hade gott sällskap även där av Ekberg som bjöd på lite underhållning emellanåt.

Höööj Jimmie

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Gött att du är frisk igen.....o jäklar beach 2012...knappt att 2011 tagit slut:)nu gav du mej ångest...:)....tur att ingen känner mej i Turkiet...för där ligger jag på standen om exakt 12 dar!!Gött dä:))

Jimpa sa...

Ja mend et gäller ju att man börjar i tid vet du. :-)
Väldans va gött med Turkiet då det blir säkert gött.