måndag 21 september 2009

Avesta denna vecka

Ja jag befinner mig just nu hemma i Avesta för att göra lite skolarbete, man måste ju göra lite sådan nytta emellan åt också. Det blir ju samtidigt lite omväxling i träningen och jag får köra på mina gamla träningsstråk där man är uppväxt, kan ju vara lite kul.
Idag har det blivit en heldag på min praktik skola och sedan ett löp pass på kvälls kvisten. Det var åter igen ett grymt skönt träningsväder och jag bara springer och njuter av skön syrerik luft och fina höstfärger. Det har slagit mig att när jag gick in i skidtunneln i Torsby förra måndagen var det ganska så gröna löv på träden men när jag kom ut i fredags så hade höst färgerna kommit på allvar. Fint dä

Idag börjar visst elitserien i hockey. Inte för att jag bryr mig så himla mycket men det finns ju bara ett lag egentligen, mästa mästarna Djurgårdens IF i år blir det guld.

// Jimpa J

2 kommentarer:

Unknown sa...

LEKSANDS IF ÄR DOM BÄSTA; HEJA HEJA HEJA LEKSAND!! :)

Anonym sa...

Vi ses i kvalserien djurgårn!!:)
/KAlle