fredag 18 september 2009

Slut på Torsby lägret

Ja nu sitter jag i bussen på väg hem från Torsby till Falun. Sista dagens träning blev bra och på förmiddagen fick vi maxa ur oss rejält då det stod sprintintervaller på programmet Det var dock så att det inte fanns så mycket överflödig kräm kvar i kroppen att maxa ur, det gjorde de hela ännu mera jobbigt. Ett bra pass blev det hur som hellst.
Jag avslutade lägret med ett skönt distanspass i tunneln nu på eftermiddagen, jag kunde riktigt åka och njuta av detta sista pass då vetskapen om att jag har ett bra läger avklarat hela tiden fanns med. Som jag tidigare har skrivit så har det varit grymt skoj att få åka lite skidor igen men nu ska det samtidigt bli gött att få komma hem och bedriva barmarks träning igen.

Tack för denna gång Torsby och speciellt då tunneln.

Ni andra, vi hörs imån hälsningar Jimmie

Inga kommentarer: