fredag 12 februari 2010

Hemma hemma som jag säger

Ja nu är jag hemma hemma som jag brukar säga och det innebär att jag är hemma i Avesta hos Mamma, Pappa, syskon och hund, gött dä. Jag åkte hem vid lunch idag och har gjort lite ärenden sen jag kom hit. Jag är hemma med anledning av Engelbrektsloppet som körs på Söndag, ett anrikt långlopp som jag vann förra året och skall försöka att försvara den segern i år, det skall bli riktigt skoj och ett bra startfält kommer att stå på linjen på Söndag.
Jag tog mig en tur på laggen innan avfärden hit idag och den genomfördes återigen i kanon väder med strålande sol. Den börjar att värma lite nu solen och det är ju riktigt skönt. Nu är det dags att börja ladda lite med pasta inför söndagen då det är ett ganska så långt lopp, ca 60km. Mammas köttfärs sås och pasta så det blir inga svårigheter att äta mycket.

Idag invigs OS :-) :-)

Trevlig helg Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: