tisdag 6 april 2010

Vardag igen och va gör man då ?

Påsken är slut och det är vanlig vardag igen vilket innebär vanliga rutiner igen, men ändå inte riktigt. Jag befinner mig fortfarande i Borensberg men är på väg till Falun inom en snar framtid. På fm idag så tog jag mig en löptur i Borensberg med omnejd, sprang bland annat lite längs göta kanal, det är dock lite finare längs kanalen på sommaren än vad det är nu. Nu finns det inga båtar, inga turister och inga motionärer längs kanalen men på sommaren är det gott om alla dessa saker vill jag lova.
Jag har även hunnit med lite plugg idag, det är inte dåligt kan jag tycka, det har varit lite segt på den frånten ett tag nu. Det blir liksom så på våren när skidsäsongen börjar lida mot sitt slut att man tar någon vecka där man inte orkar göra just någonting utan bara låter allting vara och slappnar av, GÖTT DÄ.
Nu väntar lunchen sedan bär det av till Falun.

Höj på er så länge // Jimmie

Inga kommentarer: