fredag 4 februari 2011

Äntligen fysisk aktivitet

Idag har jag kunnat röra på mig igen och det kändes verkligen gött att få dra på sig träningskläderna igen. Jag har på fm idag kört ett skidpass på Lugnet i ett riktigt grisväder men vädret gjorde mig ingenting idag. Det snöade och blåste kraftigt under hela mitt pass och mössan var hård som pansar när jag kom tillbaka, ändå va det ett leende på mina läppar. Det va så befriande att få komma ut och köra lite igen. Känslan under passet va den som jag hade förväntat mig så det verkar ju bra, hoppas vara bra nu efter min lilla period i stillhet.
Den största besvikelsen efter Marcialonga har nu lagt sig och jag blickar fram emot kommande tävlingar. Känner jag mig ok nu efter de första passen kan det hända att det blir något race redan i helgen då tävlingssuget för min del är ganska så stort. Detta återstår dock att se, ingen panik igång nu.
Idag är det ju fredag vilket innebär en låt som ni kan gunga in helgen till. Denna låt är en gammal klassiker som jag vet att åtminstone en person kommer att gilla.


Nu är det snart dags för dagens andra pass, men först lite kaffe och mellanmål känner jag.

Höööööj Jimmie

1 kommentar:

Syrran sa...

En riktig låt att pumpa till, pepp! :) Känd från pojk-rummet ;)