torsdag 10 februari 2011

Det är väl dags igen...

... att skriva några rader här på bloggen. Det va ju några dagar sedan sista och min tid sedan dess har mest varit upptagen av träning och plugg. Det har blivit en hel den av båda delarna de senaste dagarna. Kroppen har svarat ok på träningen sedan jag kom igång efter mitt lilla uppehåll och det är förstås skönt att känna.
Idag har jag varit ute i snövädret och åkt distans klassiskt på fm, det blev ett varv på elit 15 banan och lite andra svängar efter det. Gick ganska så tungt i nysnön idag tyckte jag och det är nästan så att man saknar det lite skarpare föret som va för några dagar sedan, men vinterkänslan blir ju betydligt bättre i detta väder. På em blir det ett pass till och denna gång med klubbkompis Rikard Tynell i den fria stilen. Det blir ju inte allt för många skate pass denna period på säsongen då det är mycket långloppsfokus så alla skatepass som blir är extra roliga, omväxling förnöjer ju.
För den extremt uppmärksamme läsaren så framgår det att jag ändrat lite med designen här på bloggen. Jag prövar mig fram lite så får vi se vart det landar, somsagt omväxling förnöjer.
Jag har bestämt att denna vecka bränna av fredagslåten idag då det förmodligen blir tight om tid att blogga imån, man är ju planerande ibland. Det blir i alla fall denna vecka en låt som jag hörde för första gången för några dagar sedan och sen dess har det spelats flitigt här hemma. Den är lite speciell men jag tycker att den är grymt skön. Ni klickar här för att höra låten.
På söndag står jag på Norbergs torg för att köra mitt tredje Engelbrektslopp, det skall bli skoj, mer om detta senare idag, då även lite bilder från förra året kommer att publiceras.

Hej hej Jimmie

Inga kommentarer: