måndag 14 februari 2011

Bilder från Engelbrektsloppet

Nedan kan ni kika på lite bilder från gårdagen.

Valet stod mellan dessa skidor på morgonen, glädjande nog gick det nyare högra paret bäst. En skida som är ny för denna säsong, kul med nytt material som fungerar. Foto: Emma Eriksson



Vallarn tar en sista kik på skidorna, ser bra ut. Foto: Emma Eriksson


Jag ser en aning spänd och frusen vid skidtestningen på morgonen. Foto: Emma Eriksson


Mamma Lena och lillebror Erik hade ansvaret att serva mig 2ggr vid svartbäcken och de skötte sig mycket bra. Foto: Emma Eriksson


Starten gick på Norbegs torg kl 10.00. Foto: Engelbrektsloppet


Tre i rad, snyggt. Är det knatte, fnatte och tjatte. Nej det är bara jag, Rikard Tynell och Kalle Gräfnings. Foto: Engelbrektsloppet


Här är det full action i spåret. Foto: Engelbrektsloppet


Fin åkarbild utifrån skogen där jag ligger i täten. Foto: Engelbrektsloppet

Jag på upploppet, kan kosta på mig en liten segervink. Foto: Engelbrektsloppet

Armarna i skyn precis innan jag skär mållinjen. Foto: Engelbrektsloppet
Jag tillsammans med kranskullan och självaste engelbrekt. Foto: Emma Eriksson
Jag tillsammans med lillebror och tillika yngste serviceman Erik. Foto: Emma Eriksson
Prisutdelning på torget där jag fick ta emot pris för segern i loppet och vid spurtpriset. Foto: Hans Ersson
Jag efter prisutdelningen med segerkransen. Foto: Hans Ersson
Hej Jimpa

1 kommentar:

Anna-Maria m.fl sa...

Fy fan...får man svära???..ja det bestämmer jag att man får idag ...fan så gött för dej...stort GRATTIS från alla oss i Östergötland du vet:)