måndag 4 april 2011

Mot Bruksvallarna...

Helgen som va blev inte alls som jag hade hoppats och jag gjorde inte mig själv rättvisa tråkigt så klart men så va det bara. Det känns som att knoppen vill lite mera än kroppen just nu för tävlings suget är det inget fel på men formen finns inte alls där. Kommande helg kommer att bli den sista tävlingshelgen för denna säsong och det känns mestadels skönt, kroppen och knoppen behöver årethämta sig en aning nu. Jag är dock redan att jag är grymt sugen att komma igång med barmarks träningen och uppbyggnaden inför nästa säsong. Men det är som sagt en tävlingshelg kvar men för min del är det bara en tävling kvar. Jag kör sprinten i den fria stilen på fredag i Bruksvallarna sedan är min officiella tävlingssäsong avklarad. Jag, Emma och några flera från klubben kommer att åka till Bruks under morgondagen och åka lite skidor där i veckan innan tävlingarna går av stapeln. Jag hoppas på en bra vecka trotts att vädret inte ser ut att bli det bästa. Det blir säkerligen en rolig vecka oavsett väder men det är aldrig fel med sol. Det va allt för nu, imån blir det Bruks, gött dä. // Jimmie

Inga kommentarer: