fredag 1 april 2011

Sista rycket

Säsongen är på väg in i sitt slutskede och det är bara två tävlingshelger kvar för mig denna säsong. Det blir grönklittsjackten i helgen och Bruks helgen nästa helg sedan är det slut för min del. Det kommer att bli kul att köra i helgen då det va ett tag sedan jag körde där sist, det va ju alltid tradition att åka som avslutning när man va liten. Träningen i veckan har genomförts på ett bra sätt även om jag inte varit speciellt pigg i kroppen, det känns att det är i slutet av säsongen nu. Hur det än är så vill jag avsluta säsongen på ett bra sätt och hoppas kunna göra det. Helgens tävlingar i grönklitt medför också att det blir övernattning i Älvdalen mellan lör och sön och det är aldrig fel. Älvdalen är alltid helt rätt för mig i alla fall. Fredag idag innebär att det kan bli en liten låt som ger er en puff in i helgen, klickar ni här så kommer veckans bidrag som jag tycker är riktigt bra men inte riktigt diggas lika hårt av min andra hälft. Trevlig helg på er. Höööj Jimmie

Inga kommentarer: