onsdag 13 april 2011

Oj då!

Det va ett tag sedan jag senast uppdaterade här på bloggen. Men det har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev heller. Det blev några blåsiga dagar i Bruksvallarna efter våran härliga fjälltur på Onsdagen. Blåsigt och blåsigt föresten det va nog att ta i i underkant för det va praktiskt taget storm tors-sön och tävlingarna kunde inte gå på fjället. Jag åkte dock bara sprinte på fredagen som planerat. Det gick ok för mig tycker jag och resultatet blev någonstans kring en 15:e plats. Det hela avslutades med sedvanliga festligheter på Lördags kvällen och det va lika trevlig som vanligt. Ett stort gäng glada och trevliga skidåkare på samma ställe, kan det bli annat än succé?, svaret är givetvis NEJ! Nu blir träningen lite flytande i två veckor och jag kommer att göra lite det jag känner för innan det blir fullt fokus på nästa års säsong igen v 17. Det kommer att bli gött att starta om på nytt känner jag redan nu, gött dä. Jag skall väl så småningom försöka mig på en liten sammanfattning av säsongen här på bloggen med det får vänta någon dag till iaf. Nu skall jag iväg och köra det garanterat sista skidpasset för säsongen för idag avslutas våran mycket prestigefyllda elljuscup här i Falun och Borlänge regionen. Denna tävling kommer garanterat bli eu upplevelse utöver det vanliga i tävlingsspåret. Dags att byta om till min mycket fina skiddräkt som jag skall ha idag. Bilder på den kan komma senare framöver. Höööj Jimmie

Inga kommentarer: