lördag 30 april 2011

X-pass

Idag började jag dagen med att köra ett bra kombinerat rullskids- och löppass. Riktigt gött träningsväder även idag och där till trevligt sällskap, bra start på dagen. Blev lite hungrig mot passets slut så nu skall det sitta riktigt gott med lite lunch. Sedan får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda.
Jag känner ganska så tydligt av i kroppen att jag inte är helt van vid den träning som barmarks säsongen innebär. Man känner sig nästan lite mörbultad på morgonen när man vaknar, det kan jag dock tycka är en lite skön känsla. När man väl kommer upp och börjar komma igång känns det genast bättre. I morse va jag nog lite extra trött då jag inte ens vaknade av klockan som hade ringt 2 ggr utan vaknade av mig själv ca 25 minuter senare än planerat. :-) Jag han ju i tid till träningen iaf.

Nu birre lunch.

Höööj Jimmie

Inga kommentarer: