lördag 7 maj 2011

Det finns inga godare

Igår gick jag in på Ica i Borensberg för att inhandla deras egen gjorda punsch rullar. De håller väldigt hög klass och jag har då inte ätit några godare och då har jag ätit en del sådana i mina dagar. Jag ser fram emot dagens lunchfika kan jag lova.

Annars blir det ganska så lugnt idag med lite solgassande kan jag tänka då det är riktigt gött väder här nere i söder. För två dagar sedan körde jag det första max styrke passet för denna säsong och det känns idag vill jag lova. Jag har aldrig känt någon liknande träningsverk i överkroppen. Det gick väldigt bra på passet och det får jag sota för idag. Det värker i överkroppen så att jag mår illa, gött dä.
Det blev ju ingen låt igår så jag tar och slänger in fredagslåten idag istället, tryck här så får ni lyssna på denna veckas bidrag, den är grym.

Höööj Jimmie

1 kommentar:

Anna ..Östgöte:)....dö!! sa...

Nu måste ju jag köpa dessa till fikat i möra...ska till Fjöla då o köööpa...hoppas de finns kvar.)