måndag 30 maj 2011

Några bilder från lägret

Näst sista dagen på lägret är nu till ända. Igår va det en liten mellandag här på lägret rent intensitetsmässigt. Det var en dag fri från fartpass och således fokuserades det på tekniken och distansen. Jag kände mig något sliten i kroppen och det kändes som att dagens intervallpass skulle komma att bli en prövning. Av erfarenhet vet jag dock att det kan svänga fort när man är på läger och det var vara stora skillnader hur kroppen känns från dag till dag. Idag svängde det till min fördel och intervallerna gick över förväntan bra. Riktigt gött att kunna gå på som man vill sista intervallpasset på lägret. Det va bara att krama ur det sista som fanns i kroppen i fart väg och det gjorde jag.
I morgon kör vi ett pass här innan det blir bilresa hem till Dalarna och Falun, det blir gött att komma hem. Nedan bjuder jag på lite bilder.

Det blir ett parti plockepinn innanvarje pass.


Jag har kört svart och vitt på underdelen i veckan.



Här glider man fram.



Å hej å hå.



Jag och Emma spexade till det lite.


Nu birre kvällsfika och sedan är det gonatt.


Hööööj Jimmie

Inga kommentarer: