tisdag 24 maj 2011

Packar lägerväskan

Tiden bara flyger iväg och jag hinner inte skriva många rader här nu för tiden men nu kommer några till i alla fall.
Helgen som va spenderades i Mora då det var 30 års jubileum med skidgymnasiet och det blev lika roligt som förväntat. Det var så fruktansvärt kul att se sina gamla vänner från skidgym tiden och träffa tränarna igen. Det blev en helg med många kära återseenden och en premiärrunda på golfbanan vilket jag värdesätter mycket högt, tack för det Robban.
Annars rullar träningen på här i Falun och kroppen vaknar till mer och mer för varje pass jag kör känns det som. Det är en väldigt go känsla när kroppen börjar ta "form" igen efter viloperioden.
I morgon drar man iväg på denna säsongs första läger och det skall bli ruskigt skoj. Liksom de två senaste åren bär det av till Sognefjell i Norge. Det brukar vara ett riktigt tufft läger och det blir det säkerligen i år också, ett riktigt bra tillfälla att sätta kroppen på hårda prov. Det brukar vara bra skidåkning så här års och det finns riktigt fin terräng att vistas i när man inte kör skidpassen. Backarna är "aningens" längre än de som finns att tillgå här hemma.
Jag hoppas verkligen att det finns Internet där vi skall bo så jag kan uppdatera bloggen med både text och bild, det hoppas vi på.

Så länge säger jag Hööj Hööööj

2 kommentarer:

Ekberg sa...

Kör hårt!

Jimpa sa...

Japp det vet du :-)