fredag 25 maj 2012

Het fredag

Det var ett tag sedan jag bjöd på nån fredagslåt här på bloggen men idag så bjuds det på en. Klicka här för att lyssna på låten. Det är en ny låt från ett av mina absoluta favoritband.
Idag finns det ett antal olika medier som folk använder sig utav för att beskriva vad de gör, sin vardag eller sina intressen. Jag har ju bloggen, facebook men också twitter som jag tycker är ett lätt och smidigt sätt att hålla lite koll på omvärlden genom. Kortare textrader men en och annan bild, det gillar jag. Om du inte har twitter så rekommenderar jag dig att skaffa. Om du nu har twitter men inte följer mig där så rekommenderar jag dig att börja göra detta. Jag går under namnet @BosselJimmie, så det är bara att haka på.

Nu får ni ha en trevlig helg i det vackra sommarvädret som kommit till oss.

Höööööööj Bossel Jimmie

Inga kommentarer: