måndag 28 maj 2012

Blodomloppet i Borlänge

Idag stod man på startlinjen igen då, Blodomloppet i Borlänge skulle löpas. Det är alltid med en skräckblandad förtjusning när det är löptävling. Man vet innan start att det kommer bli infernaliskt jobbigt men det är bara att ställa ut skorna och köra för allt vad tygen håller. Det gjorde jag idag och det höll i 7 av de drygt 10 kilometrarna. Hade ett tag en bra lucka på övriga fältet men vid 7km kom det två löpare fort bakifrån som passerade mig utan att jag lyckades hänga på.


                          




Eminent fotograf idag: Agge Andersson.

Jag är nöjd med mitt lopp och tycker att jag höll ihop bra trotts en för hård öppning av loppet. Det blev ett bra grispass att skriva in i träningsdagboken, gött dä.

Hööööj bossel Jimmie

Inga kommentarer: