tisdag 11 maj 2010

Bagheera och jag

Hej gott folk dags för lite uppdate igen då kanske. Vi börjar med gårdagen då jag var hemma i Avesta och gjorde lite nytta på min skola där jag gör min praktik under min högskoletid. Jag passade även på att kika in till min klädsponsor Bagheera och fyllde på med lite nya fräscha träningskläder så nu är man snygg mä när man tränar, det är aldrig fel.
Bagheera gör riktigt bra träningskläder till mycket bra priser kolla in deras hemsida här.

Idag har det varit mycket skola men jag har ändå hunnit med två bra träningspass. På em så tog jag premiär turen på min nya skate marwe rullskidor. Det är gött med nytt material som har snygg design. Sen att de gick en hel del tyngre än de gamla är bara ett stort plus i kanten. Det blev ett fint distanspass där pulsen var stundom hög, stundom lägre och på det stora hela gick hela passet riktigt bra och skidorna fungerade som de skulle tycker jag.

Nu sitter jag lätt död i soffan och gör nog inte så många mer knop idag, kanske att jag på sin höjd går ut på balkongen och njuter av kvällssolen, det skulle kanske vara gött dä.
Allt för nu: Jimmie

Inga kommentarer: