måndag 17 maj 2010

Teknikträning och stundande läger

Idag har jag varit och kört lite tekniktränig vilket aldrig är helt fel. det finns hela tiden detaljer som man kan slipa på och få ut lite mera av de rörelser som man utför. De är så jäkla gött när man känner att det stämmer och det bara driver på framåt, det är ju det man strävar efter.
Annars bjöd långhelgen på en hel del plugg som så många gånger förr denna vår. Det var i alla fall skönt med en långhelg så man fick träna, plugga och vila upp sig lite gran.
Det börjar närma sig säsongens första "riktiga" läger också för på torsdag drar vi iväg till Sognefjell för att åka skidor, rullskidor och löpa i mycket fin terräng . Blir det bra väder så är det riktigt go skidåkning kan jag lugnt säga. Jag ser verkligen fram emot detta trotts att jag förra året hade löss i min säng och fick avbryta lägret i förtid, riktigt obehagliga de där små filurerna. Hoppas det går bättre i år. :-)

// Jimmie

2 kommentarer:

Anna Igelström sa...

Ajöss med lössen, i år går det som på räls ska du se! :-)

Jimpa sa...

Ja hoppas verkligen det :-)