fredag 14 maj 2010

Å det regnar å regnar....

himlen är grå, inom mig, där är känslan blå. Jag det är inte det bästa vårvädret ute men det är väl inget att deppa ihop för, snart måste man vara sjökapten för att våga sig ut. Men med rätt träningsform så kan det faktiskt vara riktigt skönt att träna när det regnar ute särskilt om det som idag är ganska så varmt ute också.
Idag har jag bland annat avnjutit en löptur i den fina Falu terrängen med Adam Steen, vi tog en tur som var första gången för bägge oss i år. Det var väldigt blött och lerigt bitvis och man försöker att hålla sig torr om fötterna så länge som möjligt men idag höll det inte länge. Det blev en bra tur i ett rätt lugnt tempo vilket var bra med tanke på att det väntar en del träning i helgen med lite bättre tempo.
Nu blir det snart pizza bak med Emma och Lina Korsgren det kommer nog att väl smaka skulle jag tro.
Vi skall väl ha en fredagslåt också kan jag tro det blir väl en som passar till regnvädret och titeln på detta inlägg, lyssna genom att klicka här.

Skepp och hoj Jimpa

Inga kommentarer: