torsdag 13 maj 2010

Rull i regn

Inget vidare vår väder i dag om jag får uttrycka mig om det. Men det finns som bekant inget dåligt väder bara dåliga kläder så det var bara att klä sig efter vädret och ge sig ut på ett stakpass tillsammans med ett gäng som också tyckte att det var bra att köra ett stakpass i stundom spöregn. Jag upplever det ofta som att det inte spelar så stor roll om det regnar när man tränar bara det är uppehåll när man ger sig ut, börjar det under passets gång så är det inte så farligt. Idag var det uppehåll när vi drog iväg men det började strax regna men det gick ju då bra när man hade kommit in i tränandet redan och blivit lite varm i kläderna. Vi höll till på den fina cykel/rullskidbanan längs gamla leksands vägen, den är helt kunglig. det är bara att mata på och väja för en och annan cyklist.
Nu skall jag och Emma hem till mina föräldrar i Avesta och äta kristihimelfärds middag, det blir kul att träffa hela stora familjen med föräldrar, syskon, syskonbarn, sambor och hundar.

Trevlig långhelg på er allihopa // Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: