lördag 22 maj 2010

Dag 3 Sogne lägret

Idag blev det en lur mellan passen

Då kan jag sätta punkt för den tredje dagen av lägret och det är en go känsla som börjar infinna sig i kroppen. Jag känner att jag inte riktigt är van vid denna träningsmängd efter våren men det är så gött att ge kroppen en ordentlig omgång ännu en gång.

På fm idag kördes långa rullskids intervaller i den fina terrängen och det var rejält slitsamt kan jag meddela. När passet var över hade jag kört 4 st intervaller med en total intervalltid på 1timme och 23minuter då va jag mör, gött dä.

På em tog jag backarna igen med med skate laggen på fötterna. Dagen landade på dryga 5 timmars träning, lägrets andar fulla hand. :-)

Idag fick vi alla en välbehövlig vila från solen också då vi var lite svedda igår. Idag var det mulet på fm och lätt regn på em men det är behagliga grader så man slipper frysa. Det är alltid skönt.


Allt för nu Jimmie

Inga kommentarer: