fredag 17 december 2010

Surben bortskänkes

Då va första distansen avklarad här i Norge och det blev inte riktigt va jag hoppats på. 16km fritt har vi kört idag men mina ben ville inte åka som jag ville. Jag visste innan loppet att det skulle bli tufft idag med tanke på motståndet och banan. Det va en hel del 2:ans växel i backarna och det är någonting som inte riktigt brukar passa mig och mina ben, de surar ihop lite då liksom. Hur som helst så slet jag mig runt utan att uppnå något vidare resultat men jag fick mig en genomkörare inför söndagens distans lopp som avgörs över 12km. Jag laddar om och tar nya tag tills dess.

// Jimmie

3 kommentarer:

Älvan-borna sa...

Vi håller tummarna här hemma i Ålvan...nya tag!!

Tjejvallarn sa...

Vi kan ju byta ben du och jag!

KINGEN sa...

gilla läget och se frammåt, finns inget annat.