söndag 9 januari 2011

Hä funkä inte nå.

Jag sitter hemma i soffan i Falun och är så besviken efter helgens tävlingar. Det gick inte ens i närheten av vad jag tänkt mig och det är ju inte sååååå roligt. Jag hade inte det där riktiga trycket i kroppen som måste finnas där om det skall gå att prestera på max, tråkigt så klart men inte så mycket att göra någonting åt. Det är bara att tugga i sig de stora klyftorna av det sura äpplet och svälja.
Det är bara att lägga detta bakom sig och se framåt och jag tror redan att jag ser ett ljus i tunneln :-), det är ju måndag imån. Ny vecka med nya möjligheter brukar man ju säga och det kör jag på kommande vecka. Nu är det dags att rycka upp sig lite på olika plan och lägga i en ny växel, det blir gött dä.
Nedan kommer en låt som passar mitt känslotillstånd för tillfället




De närmaste veckorna kommer jag att spendera här hemma i Falutrackten där det kommer att bli träning och tävlingsförberedelser inför nästa stora mål denna säsong som för min del är Marcialonga i Italien i slutet av Januari.
Nu blir det lite soffsitta framför TV:n innan sängen väntar.

Höööj Jimmie

2 kommentarer:

Anna m.fam sa...

Kram från oss här i Östergötland....(även från August fast du är Djurgårdare)se där fick vi dej att le:)o du kommer att glänsa i spåren framöver...

Jimpa sa...

Tackar så mycket, ja nog fick ni mig att le alltid :-)