tisdag 18 januari 2011

Lunch koma

Jag är just hemkommen från dagens goda lunch som catering companiet som vanligt bjöd på. Det verkar dock som att jag nu gick in i väggen och har lite svårt att hålla ögonen öppna, det kan bli en lur snart.
På fm idag har jag kört ett skidpass klassiskt med lite intevaller och det va ett bra före idag. Spåret va grovkornigt och ganska hårt så det gick lätt och fästet som för dagen va klister satt där det skulle, gött dä. Intervallerna gick ok men loppet från i söndags kändes av mer i träningen idag än igår tycker jag. Det är dock så jag brukar känna tycker jag att jag är mest sliten två dagar efter ett lopp än dagen efter. Det va som sagt ett fint pass på fm och solen tittade fram lite under slutet av passet, det blev nästan lite känsla av vårskidåkning. Det är väl dock lite tidigt ännu kanske?

Gonatt Jimmie

Inga kommentarer: