måndag 3 januari 2011

Morapinglan och bilder

Igår va det race igen, morapinglan 10km fristil skulle köras i ett fint vinterväder och ett stort och bra startfält. Jag tycker att jag gjorde ett ok lopp så som det kändes även om slutresultatet inte riktigt blev vad jag hade hoppats på. Min känsla va dock att jag fick ut de jag hade i kroppen och i fristilen för dagen och då måste jag ge mig själv godkänt, så är det bara. Det käns bra att de två senaste tävlingarna efter jul har gått ok, formen verkar vara på G, gött dä. Nedan kommer två bilder från morapinglan och fotograf denna gång är svärfar Magnus Eriksson.

Jag i en av många branta backar som banan bjöd på.

Full action i backen.
Nu blir det lite träning hemma i Falun de närmaste dagarna innan jag och klubben drar till Torsby för att köra den skandinaviska cupen. 15km klassiskt intervallstart på lördagen och sedan 20km fristil masstart på söndagen. Det blir första gången jag tävlar i Torsby så det blir en ny och förhoppningsvis bra upplevelse.
Nu blir det soffan med kaffe och solsidan, inte helt fel.
Hööööj Jimmie

Inga kommentarer: