onsdag 26 januari 2011

Packar och drar till....

....Italien för att köra Marcialonga.


Vore inte fel att få göra denne gest på söndag.

Det klassiska 7 mil långa loppet som är det finaste att vinna i långlopps väg efter vasaloppet. Jag åker i morgon och på söndag är det som loppet går, det skall bli kul att få köra detta lopp igen. Förra året va det lite parodi för min del då jag inte fick något seedat startnummer och fick stå med ca 100 åkare framför mig och alla va inte snabba kan jag säga. Lägg där till att spåret smalnar av direkt efter start så förstår ni att det inte är lätt att ta sig fram. Jag hade aldrig kontakt med täten och slutade tillslut som 22:a. Den placeringen vill jag förbättra i år.
Nu är det förtsatt packning som gäller innan jag drar ner till Avesta i em för att sedan resa vidare till Italien därifrån i morgon.

Hööööj Jimmie

Inga kommentarer: