lördag 13 november 2010

Ingen hicka så vitt jag hörde

Idag va det så dags att dra på sig nummerlappen i skarpt läge för första gången säsongen 2010-2011. Sprint i den fria stilen va det frågan om idag och det är väl inte riktigt min paradgren. Jag tycker dock att det är bra att vara med och åtminstone få göra en maxinsats och känna på den riktiga tävlingsnerven lite. Även om detta med sprint i den fria stilen inte är mitt helt rätta element så vill man ju alltid göra bra ifrån sig när man är med i racet. Det lyckades jag inte riktigt med idag tycker jag och min insats idag gav inte någon i skidsverige skrämsel hicka skulle jag tro. Det gäller dock att ta det hela med ro och se till de förutsättningar som råder med lite dålig skidvana då jag inte åkt så mycket skidor i år ännu och det faktum att jag ofta behöver några racet för att väcka kroppen. Detta är ju förstås en sits som många fler än jag sitter i. Ja ni förstår ju själva, detta är någonting som man kan analysera sönder och samman men va hjälper det. Det är bara att ta det för va det är som sagt, en tidig säsongspremiär och det återstår en lång vinter.
Imorgon är det 15km skate som skall köras, bara att ladda om inför det nu.

Bra låt kommer här nedan.

HööööJ Jimmie

Inga kommentarer: