onsdag 17 mars 2010

Impulsift på förmiddagen

Nyss hemkommen från en lunch på Vildgåsen och nu jäser man i soffan ett tag, gött dä. Har kört ett pass på morgonen och det blev ett distanspass med impulser i den fria stilen. Vi var ett gäng på 6 pers från skidhögskolan som körde tillsammans och det blev ett mycket bra och fint pass. Vill inte vara tjatig men det är helt sjukt vilket väder vi har haft i en veckas tid nu, det skall dock bli sämre till helgen ser det ut som.
I helgen är det tänkt att vi skall kolla på världscup avslutningen här i Falun det skall bli kul, även om det känns lite surt att stå bredvid och titta på. Helst av allt vill man ju vara med och flämta i spåret. Med tanke på hur kul det var att åka världscupen i Otepää så kan jag tro att det är riktigt skoj att åka här på hemmaplan. Det får väl bli ett annat år då kanske, det är ingen som åkte vasaloppet som blivit uttagen att åka trotts att jag i alla fall tycker att kapaciteten finns hos en del. Det är lite tråkigt tycker jag om det nu är vasaloppet det beror på. Hur som helst så får jag i år stå vid sidan av och skrika mig hes istället för att åka själv.
I em är det skola i några timmar så nu väntar lite förberedelser inför det, skoj ? säg du:-)

// Bossel Jimmie Johnsson

Inga kommentarer: