måndag 1 mars 2010

Tillbaka för att säga hej då?

Ja nu fungerar Internet igen och jag kan uppdatera lite, men det blir sista gången innan vasaloppet. I morgon drar jag som vanligt till Älvdalen och laddar där tills det bär av till Berga By tidigt på Söndagsmorgonen. På plats i Älvdalen kommer jag inte att ha någon tillgång till Internet så därför blir detta det sista ni hör av mig innan loppet.
Annars har livet rullat på som vanligt den senaste tiden med lite skola, lite tjejvasan och träning så klart. Snö har vi ju så det räcker och blir över nu också men det är ju bra tycker jag även om det innebär bekymmer för vissa.
Idag har jag varit i skolan och lärt mig HLR (Hjärt Lung Räddning) det är ju aldrig fel att kunna. Jag har så klart tränat också i nysnön på Lugnet men det var helt nypreppade spår när jag gjorde entre, Gött dä.
Vi kanske ses i fäders spår, om inte ha det gött tills jag hör av mig igen.

Hej så länge Jimmie Johnsson

1 kommentar:

Anna sa...

Ha nu en bra uppladdningsvecka....vi sitter bänkade framför tv;n på söndag o håller tummarna för dej!!!kör så det ryker nu!!!heja heja från Anna,Staffan ,August